sobota, 11 listopada 2017

Test piszczałki KONG

Tą piłkę mamy już rok, a nadal nic o niej nie napisaliśmy. Gdzie kupiłam, za ile i czy było warto? Odpowiedzi w dalszej części posta.





Jesteśmy  posiadaczami rozmiaru M, ale są również mniejsze i większe warianty :
  • - XS - średnica 3,8 cm
  • S - średnica 5,1 cm
  • - M - średnica 6,4 cm
  • - L - średnica 7,6 cm
  • - XL - średnica 9,9 cm










Co producent pisze o produkcie? 

Piłka tenisowa Kong Air Dog SqueakAir w rozmiarze M
Ta piłka jest idealnym połączeniem tego co psiaki lubią najbardziej - piłki tenisowej oraz piszczałki. Miękka piłeczka powleczona specjalnym filcem który nie ściera psich zębów. Średnica piłki to 6,4 cm.

Zalety wg. producenta 
  • - miękka piłka tenisowa
  • - piłka posiada piszczałkę
  • - specjalny filc nie ścierający psich zębów

Cena? 
za pojedynczą piłkę M zapłaciłam 6,80 zł


mniejsze rozmiary występują tylko w trójpaku.

Dostępność 

Ja swoją piłkę kupiłam w  KLIK 

 
Co ja sądzę o piłce?
 
Zdecydowanie polecam ją dla psów które kochają piłki tenisowe ( w tym mój!) 
Piłka nie nadaje się do samodzielnej zabawy. Jest faktycznie miękka, ładnie piszczy ale bardzo śmierdzi KONGową gumą (po roku trochę mniej) . Toby zakochał się w piłce, uwielbia ją aportować. Piłkę tą łatwo znaleźć w trawie i przede wszystkim jest widoczna dla psiego oka. Minusem piłki jest to że bardzo się brudzi, a samo przemycie wodą nie wystarcza. Piłka unosi się trochę na wodzie, ale po chwili tonie. Po wyschnięciu piszczałka jest jak nowa. Zabawka odbija się. 

Podsumowując 

Plusy
- cena
- piszczałka
- piłka jest miękka 
- odbija się 
- dobra widoczność 

Minusy 
- piłka śmierdzi gumą 
- łatwo się brudzi 

+/- piłka nie pływa w wodzie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Test piszczałki KONG

Tą piłkę mamy już rok, a nadal nic o niej nie napisaliśmy. Gdzie kupiłam, za ile i czy było warto? Odpowiedzi w dalszej części posta. ...